Easter, seniorskipday, gradbash, Prom & Last week of school!

De laatste keer dat ik een blog heb geschreven is alweer bijna 2 maanden geleden.... Het enige excuus dat ik daarvoor kan bedenken is dat het enorm druk is geweest de laatste weken. Ik had seniorskipdag, prom, laatste schooldag en nog veel meer. Maar ik begin gewoon waar ikgeëindigd was:

4,5-april: Easter weekend! Zaterdag waren we eerst naar een easter egg hunt geweest. Het was een groot football field met plastic eggs all over the field. Dan telde ze af en mochten alle kinderen gaan rennen en ze op pakken. Het duurde ongeveer 2 minuten totdat alle eitjes weg waren.. Maar gelukkig was het wel verdeeld per leeftijd zodat niet alle grote kinderen alles kunnen wegsnaaien. Na de easter egg hunt waren we lunch gaan eten bij "nothing fancy", een heel schattig restaurantje. Daarna gingen we naar huis en zwemmen in het zwembad! Zondag was het easter dus gingen we eieren schilderen. Maar hier doen ze dat niet met verf, ze stoppen het in een bakje met water dat verf in het heeft waar door het ei een kleurtje krijgt... Ook had de paashaas een heleboel eieren verstopt, die we moesten zoeken. Ook had de paashaas een tas met cadeautjes verstopt voor iedereen! Daarna gingen we allemaal naar kerk. Omdat het pasen was, was het extra speciaal die dag. Daarna gingen we weer zwemmen en hadden we dinner gegeten. En dat was het einde van spring break!

Maandag moest ik weer naar school.. Maar die vrijdag (10 april) was het seniorskipday!!!!! Om 8 uur sochtends werd ik opgehaald en gingen: Kevar, ashley, haar vriend en ik naar daytona beach. Daar waren natuurlijk alle andere seniors ook. We bleven daar tot ongeveer 5 uur. Daarna reden we terug naar davenport en hadden we met zijn alle gegeten bij buffallo wild wings. En daarna naar huis! Deze keer was ik minder verbrand maar toch een beetje ;) Die zaterdag hadden we ontbijt gegeten en hadden we boodschappen gedaan. Zondag gingen we naar Gatorland!!!! Super gezellig was dat. Er waren niet alleen gators, er waren ook wildcats, parrots, flamingo's, schildpadden en slangen.. We waren naar een gator wrestling show geweest, hadden een wandeling gemaakt door het bos en we zagen een upclose encounters show. Er was ook een klein waterpark waar de kids in gingen net voordat we naar huis gingen. All and all a perfect day :)

Donderdag (16 april) waren we naar een baseball game geweest. Deze keer was het de detroit tigers. Alleen begon het enorm te regenen en was het gecanceled na een uur.. Dat weekend hadden we niet echt iets speciaals gedaan. Zondag gingen we dingen kopen voor Londyn's verjaardag omdat die week erna haar feestje was. 24 april de vrijdag, gingen we naar Londyn's school voor een movie night. Daar ontmoette ik een nederlands koppel die samen met hun 3 kinderen in florida wonen. Heel grappig om opeens nederlands te horen.

Zaterdag had ik grandbash! We moesten om 3 uur op de school zijn en vertrokken toen naar universal studios. Eerst was er een buffet en daarna mochten we het park in. Het was best druk maar gelukkig waren we naar de leukste ride geweest voordat het te druk werd. De rides zijn echt super gaaf en enorm snel!! Ook ging trey songz performen. We waren al vroeg bij het concert dus we waren helemaal vooraan. Iedereen stond maar ook erg dicht tegen elkaar dus ik was na het tweede liedje al weggegaan met iemand anders maar het was toch heel gaaf om te zien. Daarna gingen we door het park totdat het tijd was om naar de bus te gaan. Om ongeveer 3 uur snachts was ik eindelijk thuis... Zondag was het Londyn's birthday! We hadden een Hawaiian theme feestje geplend en er waren ongeveer 10 kinderen gekomen met hun ouders. We speelde een boel spelletjes en gingen zwemmen in het zwembad. Nadat iedereen naar huis was, moesten we ons klaarmaken want we gingen naar dinner with the princesses. Bij floridian resort van disney kan je naar een buffet en in dat restaurant zijn cinderella, the prince en de evil stepsisters. Dat was heel schattig om te zien hoe noah en londyn daarop reageerden.

Die week erna gingen we op zaterdag(2 mei) naar Hollywood Studios! Een vriendin van Beth en Jenna was gekomen vanuit Alabama met een 11 jarig meisje. Dat was ook heel leuk en gezellig! Zondag hadden we een picknick en hadden we in het park gespeeld.

9-10 mei hadden we een rustig weekend. We gingen shoppen voor dingen voor prom en gingen weer zwemmen in het zwembad. Zondag gingen we ook blueberry picking :)

En dan was het eindelijk zover...PROM!! Vrijdag had ik me nagels laten doen samen met ashley. Zaterdag was ik naar een salon gegaan om mijn haar laten doen. Ik had wel mijn eigen make-up gedaan. Toen was het tijd om te gaan! Het was bij de Disney Yacht Beach Club en het was super mooi! Ik was van plan om naar een afterparty te gaan maar ik ging toch maar gewoon naar huis. Zondag hadden we niet zoveel gedaan.

Die week was het de laatste week van school!! We hadden allemaal testen die we moesten doen dus het was niet zo heel speciaal. Donderdag had Londyn een optreden op haar school. Met haar afterschool program had ze een dans voorbereid. Echt heel schattig :)

Zaterdag hadden we boodschappen gedaan en zondag waren we naar de kerk gegaan. Gister gingen we bowlen!!! En s'avonds hadden we aunty Debby opgehaald van het vliegveld. Die blijft tot vrijdag bij ons. En donderdag komen papa, mama en Rik naar Florida!!! Pictures in het mapje APRIL en MEI!!

I'll talk to you seen,

Dani

Reacties

Reacties

Marijke

Wat een belevenissen zo'n jaar !!!! Je kunt het bijna niet verwerken alemaal achter elkaar... Dat zal nog wel een tijdje moeten bezinken als je straks weer terug bent in Nederland !!!! geniet van de laatste dagen en leuk om te gaan zien waar je bent geweest zo lang !!!!!! Kan niet wachten :-)
Tot donderdag !!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active