Fort Myers & Track meets!

Vorige week zijn zaterdag had ik mijn eerste track meet. Het was in de highschool: Gateway in Kissimmee. Eerst verzamelde we met zijn alle bij onze school en gingen we natuurlijk met de gele schoolbus naar de track meet. Eerst doen we met zijn alle de warm-up en dan beginnen de events. Track is niet alleen rennen, het heeft ook long jump, pole vault, hurdles etc. Er zijn een heleboel verschillende events for both boy and girls. Dus het duurt basically de hele dag. We moesten op onze school zijn om 7 uur en we waren pas terug op onze school om 5 uur 's avonds. En mijn events waren pas om 12 uur. Ik had de 400 en de 200 gerend. Dit was mijn eerste keer ooit. Het ging niet geweldig maar het was wel leuk om mee te maken haha.

Toen ik thuis kwam moest ik snel mijn tas pakken want we gingen naar fort myers! Het was ongeveer 3 uur rijden dus we waren pas in het hotel om 9 uur. De volgende ochtend waren we al vroeg wakker en gingen we naar het ontbijt. Daarna zijn we naar het strand gereden wat maar 15 minuutjes verder weg was. We hadden rond gelopen en gingen toen weer naar de auto. Want we gingen toen naar de red sox spring training! JetBlue Park is het baseball park in Florida waar de Red Sox oefenen als ze niet oefenen in Fenway park in Boston. Ze noemen het daarom ook Fenway South. We zagen de spelers oefenen en hadden zelfs een handtekening gekregen van een van de spelers. Nadat we een hotdog hadden gegeten en wat gedronken hadden, kregen we een tour door het stadium. We mochten rond het veld lopen, naar de dugout etc.

Na de tour gingen we naar Pinchers, een seafood restaurant. En aangezien ik niet zo van seafood houd, had een chicken ceaser salad, dat hardstikke lekker was :) Na lunch/dinner begonnen we terug te rijden naar huis. Tussendoor waren we nog bij de strawberry market gestopt. Daar hadden we heerlijke stawberry shortcakes gegeten met verse aardbeien <3 En die dag erna moest ik helaas weer naar school.

De week was best wel busy! Ik had track practice van maandag tot en met donderdag tot 5 uur.... Vrijdag had ik zelfgemaakte kipnuggets gemaakt en had ik mijn kamer schoongemaakt. Gister had ik mijn tweede track meet. Ik moest weer om 7 uur op de school zijn dus dat was wat minder. Maar wat nog erger was, was dat het de hele dag regende! De eerste events gingen gewoon door ondanks de regen maar aangezien alles outside is hadden ze toch om 2 uur gezegd dat de rest canceled was. En ik had nog niet eens gerend... Toen moesten we nog op de bus wachten en konden we daarna eindelijk naar huis. Totally wet and cold.. MAAR we hadden wel heel veel lol gehad. Het was heel gezellig met iedereen dus dat was dan wel weer positief. Toen ik thuis kwam had ik een lang bad genomen en daarna gingen we uit for dinner. Vandaag kon ik eindelijk uitslapen! Maar morgen is het weer naar school.. Met andere woorden, BUSY BUSY BUSY... Foto's in het mapje February!

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active