March: Track, Disney Resorts, Baseball games & Spring Break <3

De zondag na de track meet waar ik nat geregent was, hadden we een tour rond de disney resorts gedaan. We waren langs 3 resorts gegaan: Floridian resort, Polynesian resort en de Contemporary resort. We hadden lunch gegeten in het Floridian resort wat heel lekker was! Die week erna op zaterdag hadden we wat shopping gedaan. 's avonds was ik naar de Birthday Party van Ashley gegaan. Het was at Kobe's: een japans restaurant waar ze aan je tafel het eten maken. Dat was echt heel gezellig. Er waren 5 meiden: Ashley, Madison, Olivia, Robin en ik. Hele amerikaanse namen haha :)

Vrijdag (13 maart) was ik met Kevar naar een drive-in theater gegaan in Lakeland. We hadden eerst wat snacks gehaald en we waren naar de film: Kingsmen gegaan. Het was zo gaaf! Het zag er echt uit zoals the movies. Daarna was de film Focus maar het was al zo laat dat we maar naar huis waren gegaan.

Zaterdag waren we 's ochtends naar Perkins voor ontbijt gegaan. Daarna hadden we wat grocery shopping gedaan en waren 's avonds naar Celebration gegaan. We hadden gegeten bij Columbia, een columbiaans restaurant. (duuuuh), met Jenna, Beth, Charissa, the kids and me. Zondag hadden we green eggs and ham gegeten, omdat het die week St. Patricks day is. Ik heb eigenlijk nog geen idee waarom we dat vieren en wat het inhoud. Alles dat ik weet is dat we groen dragen en green eggs and ham eten...

Zaterdag (21 maart) hadden we een poolday. We hadden eerst boodschappen gedaan voor het avondeten en daarna hadden we lekker gezwommen. Als avondeten hadden ik en beth dutch food gemaakt. Nederlandse gehaktballen met aardappelschotel. Zondag was ik met wat vrienden naar het strand gegaan. We gingen naar Treasure Island. Super mooi strand en heel gezellig! Ik was wel SUPER verbrand. Ik had me wel een paar x ingesmeerd maar dat had niet veel geholpen.

Die week was de laatste week before spring break. Vrijdag hadden we daarom een hele leuke dag op school. Eerst hadden we Relay for Life. Het was om geld op te halen voor kanker. We gingen met 3/4 van de school naar de track. We moesten daar rondjes lopen rond de track en je mocht niet stoppen! Rond de track waren er verschillende booths. Ze hadden een rolstoelen race, carrots and grapes giveaway, je kon jezelf wegen, bloodpressure meten, facepaint en het leukste van allemaal, een neppe baby vasthouden :) In de middag was een baseball game: teachers vs students! Heel grappig om te zien hoe de leraren probeerde baseball te spelen. Maar wat wel beetje jammer was, was dat ze nog gewonnen hadden ook...

Zaterdag had ik mijn laatste track meet! Het was in de Wide World of Sports complex. Basically een groot complex met een heleboel verschillende sports velden waar ze wedstrijden houden. Ik rende de 100 & 200 meters. Er waren een heleboel mensen van scholen all over the US. En zelfs een team uit Canada. In de 100m had ik 16.14 seconds gerend. Het was heel leuk om mee te maken maar de competitie is zo groot dat ik niet eens in de buurt kwam van winnen. Het is crazy hoe snel die mensen rennen! De first place van de girls had 12 seconds gerend...

Zondag waren we naar TGI's Fridays gegaan. Het was echt heilig lekker!! Ik hade de ribs met salade gegeten. Maandag waren ik en londyn alleen thuis. We hadden een sleepover gehad bij mij op de kamer. We hadden cupcakes gemaakt, gezwommen in het zwembad, huiswerk gedaan, dance moms gekeken en avond eten gemaakt: aardappel puree met asperges en vlees.

Dinsdag gingen Jenna, Londyn en ik naar een Baseball game in Tampa. Als ontbijt hadden we wat bij Dunkin Donuts gehaald en waren we daarna on the road gegaan. Het was 2 uur rijden maar zeker worth it! Het was de Red Sox vs Tampa Rays. Na de 8ste inning stonden we nog steeds 8-2 achter. Maar opeens ging het goed en uiteindelijk wonnen we met 11-8!!! Op dat moment waren alle ray fans al naar huis gegaan met de gedachten dat ze hadden gewonnen. Dus alleen de red sox fans waren er nog die allemaal uit hun dak gingen! Na de wedstrijd waren we nog even naar het strand gegaan en hadden we daarna avond gegeten bij een diner. Toen was het tijd om weer naar huis te gaan. We kwamen thuis om ongeveer 8 uur.

Gister waren we naar de outlets gegaan. Ik had twee nieuwe bikini's gekocht en een shirtje. We hadden lunch gegeten bij sonic en daarna waren we naar David Busters gegaan. Dat is een heeelee grote zaal met allemaal games. Je koopt een kaart met coins erop en kan dan tickets winnen. Als je coins op zijn kan je naar de winkel en iets kopen met de tickets die je had verdient. Londyn had twee knuffels en snoep gekocht. Daarna hadden we gezwommen in het zwembad en diner gegeten.

Vandaag ga ik naar het park met Kevar en vanochtend hadden we pannekoeken gegeten. I LOVE SPRING BREAK!!!!! En het weer is zo lekker dat ik toch wel erg bruin word :)))

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Marijke

Wat een activiteiten !!! Wel lekker hoor, het weer , de zon de vakantie etc. Is school nu meer op de achtergrond ?? !!

helma

Natuurlijk Marijke, het is vakantie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active