State, Superbowl & Valentine's day

Vrijdag 30 januari hadden we de laatste cheerleading competitie. STATE! Dit was van alle high school cheer teams in Florida. Er waren 6 cheerteams die meededen in onze catergorie. Het was in een enorme arena: Silver Spurs Arena. Het was niet zo ver rijden met de bus omdat het in Kissimee was. Ons team had het super goed gedaan en alle stunts gingen perfect! Ik ben nu bezig om een youtube video ervan te maken, met alle foto's en video's van cheerleading. Omdat het op vrijdag was, hadden we een halve dag van school gemist. We vertrokken namelijk na de lunch. Wat ik helemaal niet erg vond ;)

Zaterdag gingen Jenna, Beth en Londyn naar een seafood buffet. Noah en ik waren thuis gebleven. We hadden pizza gegeten, films gekeken en geverfd. De foto's daarvan zitten in het mapje: january. Zondag hadden we de superbowl gekeken! Mama had een pakketje gestuurd met sate kruiden en satesaus dus dat hadden we gegeten voor diner. Als je niet weet wat superbowl is, het is de grootste football game van het jaar. Soort van WK maar dan alleen voor America en dan voor Football. Het duurt ongeveer 3 uur... Door alle commericals er tussen door. Heel veel mensen kijken alleen de superbowl voor dit omdat het zulke goede commercials zijn. Het was tussen de seahawks & de partriots. De patriots zijn van new engeland, waar mijn hostfamily vandaan komen dus wij zijn natuurlijk patriots fans. En ze hadden nog gewonnen ook! Dus dat was heel leuk om mee te maken.

Dinsdag hadden we toch nog 1 laatste game waar we gecheered hadden. Het was voor een soccer wedstrijd. Vorige week zaterdag en zondag hadden we boodschappen gedaan, schoongemaakt en gerust. Donderdag avond had ik cupcakes en koekjes gemaakt voor valentine's day. Die had ik vrijdag mee naar school genomen. Valentine's day is een super groot event hier in amerika. De winkels zitten vol met valentine's cadeau's en op school liep iedereen die dag rond met balloons, flowers, teddybears en candy. Ook deden ze op school iets specials. Je kon namelijk een singing valentine bestellen. Dan kwamen een paar mensen van het koor van school je klas in en gingen ze een liedje voor je zingen. Dat had ik ook gekregen. En bloemen en een balloon.

Zaterdag waren overdag naar het park gegaan met de kinderen en s' avonds was ik uiteten gegaan en daarna naar de film voor valentine's day. Gister waren we thuis gebleven en was ik later naar het park gegaan met een vriend. Vandaag is het alweer maandag en hebben we vrij. Het is namelijk Presidents day!

I'll talk to you later,

Dani

Reacties

Reacties

Anouk

En Dani, van wie kreeg je die singing valentine bloemen en ballon dan? ;) xx

Anouk

Don't worry about it!

Anouk

:)

Danielle

oeps ik zette de verkeerde naam en nu kan ik het niet verwijderen

Geert

Ik wilk ook een singing Valentine :) !!

Lex

Ja, ja ... en met die vriend naar het park gaan stelde natuurlijk ook niets voor ..... Het lijkt uit de verte trouwens wel of het leven daar in de US bestaat uit één aaneenschakeling van feestdagen. Nu begrijp ik waarom mensen zo weinig vakantiedagen hebben bij jou in Amerika.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active