It's Christmas! & my Birthday!

Ik ben een beetje laat met deze blog dus de dingen zijn al weer een tijdje terug! Maar ja, better late than never. Vrijdag 12 December - Die vrijdag waren we naar een paar winkels gegaan om de laatste christmas shopping te doen. Alleen ik, Jenna en Beth waren gegaan en de kinderen bleven thuis met Charissa, een vriendin van Beth die ook met haar werkt.

De competition op zaterdag was heel leuk! Het was zaterdag in Bartow. We moesten dus met de schoolbus erheen! Dat was heel gezellig. Er waren ongeveer 10 teams. De meeste waren alleen meisjes en maar 2 teams waren gemengd. Die van ons en die van Bartow. Bartow hun cheerteam is echt enorm goed! Zij oefenen hun routine sinds het begin van de zomer en kunnen het daarom ook het perfect uitvoeren. Zij waren ook eerste geworden. Wij waren tweede geworden. Ik deed niet mee natuurlijk omdat ik niet in het competitieteam zit.Het was toch heel leuk om te zien hoe dat allemaal gaat.

Daarna werd ik afgezet bij de Davenport Parade. Want Londyn mocht met haar girlscouts op een grote kar mee in de parade. En omdat ze wat volwassene nodig hadden op de kar werd ik ook mee gesleept. Dus hebben ik, Jenna en de kinderen prachtig kerstliedjes gezongen terwijl we zwaaiend door davenport werden gesleept. Haha! Maar het was wel gezellig hoor! Noah mocht met de jongere girlscouts mee in een andere kar dus dat was heel schattig. Zondag hadden we wat meer shopping gedaan. We gingen naar Walmart, Target en Sally's. Sally's is de winkel waar ik me haarverf koop want ik heb weer me haar geverfd!! Deze keer is het wel permanent dus dat gaat er niet zo snel uit. Foto's heb ik toegevoegd bij het mapje December!

Die week was heel raar omdat het de laatste week was voor de kerstvakantie. Dus veel toetsen en huiswerk. De vrijdag was extra speciaal. Heeel veel mensen hadden christmas gifts mee voor hun vrienden. En omdat dit Amerika is, was de meerderheid hiervan eten! Ook ik had wat cadeaus gekregen. Van solange had ik 3 heliumballonnen met happy birthday erop gekregen waar ik de hele dag mee heb rond gelopen. Dus heel veel "happy birthday" die dag terwijl het helemaal mijn verjaardag nog niet was haha! Na de lunch hadden we nog 1 uur les en daarna mochten we met de hele school naar de courtyard (schoolplein met tafels en gras) en daar waren er allemaal spelletjes opgezet. Daarna werd ik thuis gebracht door een vriend en was het kerstvakantie!!!!!!!

Zaterdag zijn we naar breakfast with santa gegaan. Basically een ontbijt buffet en je kan even praten met santa en ook op de foto met hem! Die foto staat ook in het mapje Decemeber :) Dat was heel schattig om de kinderen met hem te zien. Hij stelt dan vragen als "what do you want for christmas" en opeens heeft Noah geen idee meer wat hij moet zeggen haha. Na breakfast with santa zijn we naar de laundry mat gegaan, dus eigenlijk gewoon een wasserette, omdat onze dryer kapot is.. Toch moesten we de was doen dus dat was ook wel leuk om te zien hoe dat gaat. Ik heb geen idee meer wat we zondag hadden gedaan.. Volgens mij waren we naar walmart gegaan maar ik weet het niet zeker. Ik weet wel dat we daarna naar celebration zijn gegaan om decorations van de huizen te zien maar verder... geen idee haha :)

Maandag en Dinsdag was ik alleen thuis. Dus heb ik vooral gerelaxt en dingen als huiswerk en schoonmaken gedaan. Woensdag was het christmas eve!! De kinderen moesten 's ochtends eerst naar de dokter maar daarna waren we naar de kerk gegaan met Jenna, Beth en de kinderen. Ze zongen kerstliedjes, praatte een beetje over de meaning van kerst en iedereen had een kaarsje opgestoken. Na de kerk moesten we snel naar bed omdat santa anders niet zou komen!! 's ochtends werden we wakker en waren er miljoenen cadeaus onder de christmas tree. Adam, Beth, Jenna, ik en de kinderen waren thuis en hadden de cadeaus uitgepakt. Ik heb best wel veel gekregen: starbucks cup, chocolade, american flag, american blanket, Florida shirt, shirt met boston erop, spiegeltje, sokken en meer chocolade :))) Daarna hebben we een hele tijd met het nieuwe speelgoed van de kinderen gespeelt en hadden we christmas diner gegeten! Eigenlijk was het meer lunch omdat we om 2 uur aten.. Maar voor echte diner hadden we dessert gegeten :))) We hadden ijs, donuts en pie's. Waaronder ook een dutch apple pie!

Vrijdag was het Beth haar verjaardag. We waren 's avonds daarom uiteten gegaan naar een Italiaans restaurant. Zaterdag waren we weer naar de laundry mat geweest omdat de dryer nog steeds niet gemaakt is.. En daarna heb ik me hele kamer schoongemaakt! Zondag was het dan eindelijk mijn verjaardag!!!!!!!!! Jeeej nu ben ik 17 :)) 's ochtends had ik met me vader en moeder geskyped en daarna waren we uiteten gegaan voor lunch. "s avonds hadden we thuis diner en taart gegeten!! Die taart hadden mijn mam en pap geregeld en hij was gemaakt door Adam's Bakery. Ook mijn broer had een taart gemaakt in NL alleen kon ik die jammer genoeg niet eten :( Maar was toch heel lief! Vandaag is het mijn eerste dag als een 17 jarige en is het alweer maandag!!

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active