Sinterklaas en first cheergames!

Vorige maandag was het Noah's Bday! We hadden niets speciaals gedaan omdat het een schooldag was maar we hadden wel zijn lievelingseten gegeten: Mac & Cheese en natuurlijk Birthday cake! Wat trouwens echt enorm lekker is! Voor zijn verjaardag had ik hem een spiderman scooter gegeven :) Daarna hadden we een beetje gespeeld en was het alweer tijd voor bed.

Dinsdag had ik mijn eerste cheergame! We gingen cheeren voor het voetbalteam. Woensdag hadden we de eerste basketball game waar we gingen cheerleaden. Het was eerst het meisjes soccerteam en daarna de jongens. Maar deze wedstrijd was extra speciaal omdat dit de eerste keer was dat ik een cheeruniform aan had! Totdat we ons uniform krijgen, gebruiken we een oud uniform. Maar dat was wel heel leuk omdat ik er toen wel echt uitzag als een cheerleader :) Ons basketballcheerteam heeft maar 6 mensen inclusief mij. De andere cheerleaders komen soms ook naar de wedstrijden omdat we anders maar met zijn 6en zijn. Maar zij zijn niet verplicht om te komen. Woensdag waren er bijvoorbeeld een paar komen kijken dus dat was erg gezellig.

Donderdag was Anty Debby aangekomen. Anty Debby en haar man: uncle Rodger, kwamen vanuit bosten, massachusetts om ons te bezoeken. Ze waren hier van donderdag tot maandag middag. Debby is de zus van Beth, mijn gastoma. Het was heel leuk om haar en haar man te ontmoeten. Vrijdag nadat ik thuis kwam van school, zijn we naar celebration gegaan. We hadden eerst pizza gegeten en daarna hadden we in de sneeuw gespeeld. Jaja, sneeuw in florida. Elk jaar doen ze rond deze tijd "snow". Het is eigenlijk zeep maar heel leuk voor de kinderen om mee te spelen. En natuurlijk had ik ook in de sneeuw gespeeld en had ik dus zeep helemaal over mijn lichaam.

Nadat we thuis kwamen hadden we sinterklaas gevierd. Mama had een pakket gestuurd met pepernoten en cadeau's voor iedereen!! Ze had ook een sinterklaaspop en een zwarte piet pop gestuurd dus had ik een poppenshow gegeven waar ik het sinterklaas verhaal had verteld. Het was heel leuk om onze traditie met hun te delen en hun alle verschillende sinterklaas snoep te laten proeven. Ik had ook sinterklaas liedjes opgezet en liet de kinderen hun schoen zetten. In de ochtend was sinterklaas gekomen en hadden we met zijn alle onze cadeau's open gemaakt.Iedereen had een chocolade letter gekregen en iets anders speciaals.

Zaterdag gingen we naar epcot en hollywood studios. Epcot is een disney park met allemaal verschillende landen. Jammer genoeg hebben ze geen Nederland maar het was toch leuk om de andere landen zoals Duitsland, Frankrijk en mexico te zien. Daarna gingen we naar Hollywood studios waar we ook gegeten hadden. Het restaurant heet Hollywood & Vine. Het is een groot buffet met allerlei verschillende gerechten. Het leuke van buffet is dat ik heel veel nieuwe dingen kan proeven! Daarna hadden we gekeken naar the osborne family spectacle of dancing lights. Basically, heeeeeeel veel kerst verlichting.

Zondag ging iedereen naar de kerk maar ik bleef thuis omdat ik heel veel te doen had zoals mijn kamer schoonmaken, mijn was, huiswerk en papieren voor college. Daarna zijn we naar de Tavern gegaan. Een soort bar/restaurant in celebration dat suuuper lekker eten heeft. Na de Tavern gingen we naar Adam's bakery om wat lekkers te halen en daarna naar huis. 's avonds hadden we christmas gevierd. We hadden weer veel en lekker eten en iedereen had cadeau's gekregen. Omdat anty debby en uncle Rodger natuurlijk niet met ons kerst kunnen vieren.

Maandag moest ik naar school en had ik ook cheer practice. Vandaag is het alweer dinsdag avond en morgen heb ik weer cheer practice! Donderdag hebben we een basketball game en zaterdag onze eerste echte competitie! I'm very excited!!!!

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Selma

Wat ontzettend lief van Marijke! En gaaf dat je ze daar op die manier kennis laat maken met Sint & Piet.

Marijke

Exciting live !!! Dan is ons leven in Nederland maar saai :-)

Geert

Wij gaan over een week naar de echte sneeuw .... haha lekker puhh...

Leuk te lezen wat je allemaal meemaakt !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active