Thanksgiving week!

Omdat het deze week thanksgiving was, hadden we deze week vrij van school! Zaterdag zijn we naar de mall geweest. Daar heb ik best wel veel uitgegeven haha! We hadden gegeten bij johny rockets. Dat is een restaurants met vooral super lekkere burgers en milkshakes. 's avonds hadden we thuis gegeten. Zondag zijn we naar Aldi's geweest waar we eten hadden gehaald voor donderdag en 'savonds zijn we naar Texas roadhouse gegaan. Maandag waren Londyn en ik alleen thuis. We hebben gezwommen, schoongemaakt, huiswerk gedaan, appeltaart gebakken en eten gekookt. We hadden Yaki Soba gemaakt dat echt super lekker was! Dinsdag hadden we een beetje dezelfde routine, lekker relaxen en spelletjes spelen. 's avonds ben ik met een paar vrienden naar de film gegaan. Hunger games!!

Woensdag gingen Londyn, Noah, Jenna en ik naar Animal Kingdom. Dat is een park van disney wat een soort dierentuin is. Maar ook met een heleboel activiteiten. De kinderen moesten bijvoorbeeld badges verzamelen door opdrachten te doen door het park heen. We hadden ook de Lion King's show gezien. Daarna gingen we lunch eten in een van de disney resorts. Dit was een beetje op africaans eten gebaseerd. Het was echt super lekker en het leukste was dat je door de ramen allemaal dieren kon zien lopen. Zoals zebra's en chiraffen.

Donderdag was het Thanksgiving. Thanksgiving is een Amerikaanse holiday waar je iedereen en alles wat je hebt, bedankt. Maar het belangrijkste van die dag is eten!!!! We hadden een enorme kalkoen, mashed patatoes, eggs, sweet patatoes, rolls, salad en nog veel meer. Het beste was toch echt wel het dessert! We hadden pumpkin pie, dutch applepie, cheesecake, chocolade taart en cupcakes. Jammieeee! Na het eten zijn we naar staples en target gegaan. Bij target gingen we alleen niet naar binnen want jeetje wat een rij... Er stonden zo'n 200 mensen te wachten om naar binnen te gaan. Want op Thanksgiving hebben ze super goede deals en kortingen.

Vrijdag was het black friday!! Dat betekent shoppen shoppen shoppen! Black friday is de dag na Thanksgiving war er enorme kortingen zijn en alle winkels. Mensen kamperen 3 dagen van te voren voor de winkels om die goede deals te krijgen! Helaas had ik geen geld meer op mijn rekenening dus kan dat niet voor mij hahaha! Maar goed, het was toch leuk om de mensen in de mall te zien. We hadden ook een foto met santa gemaakt. En s' avonds hadden we monopoly gespeeld.

Vandaag is het alweer zaterdag! 's avonds heb ik de bday party van Mackenzie, een vriendin van mij en waarschijnlijk gaan we vandaag naar de winkel om eten te halen. Maandag alweer naar school maar ik heb er wel zin in omdat we volgende week twee wedstrijden hebben waar we cheeren! I'm so excited and blessed :)

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Freekie terug van het wild

Wat een leuk artiekeltje, freek het houd wel van een lekker kalkoenetje. Kan je mischien wat meenemen als je terug komt.

Ik ga weer terug het wild tot over een paar weken
Groetjes je Freekje en nu weer terug in het wild.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active