Field trip & Cheer competition :)

Vrijdag zijn we op een fieldtrip geweest naar het Ringling Museum of Art in Sarasota. Dit was voor mijn digital art class. Ongeveer 100 studenten gingen naar de field trip! We hadden 10 groepen van 9 mensen en hun begeleiders. De meeste mensen van mijn groep kende ik en het was een super leuke groep. Sarasota was 2 uur rijden met de bus. Het museum zelf was niet zo interessant. Eerst waren we naar een huis geweest waar ze een heel circus thema hebben. Daarna gingen we naar een playground waar we met kinderen hadden gespeeld haha :) En daarna gingen we naar een mansion. Dat was een super groot huis met allemaal mooie meubels. Daarna waren we naar een huis geweest met allemaal foto's en een huis met allemaal schilderijen. Maar het meeste van de tijd waren we aan het praten op wat stoelen bij het water. Dat was echt super gezellig.

Na het museum gingen we naar het strand. Maar het was laat en super koud dus ik ging niet zwemmen. Dat was de eerste keer dat ik naar het strand ben geweest in Florida. Na het strand gingen we naar een plaats met allemaal fastfood eten en je mocht zelf kiezen wat je wilde. Wij gingen naar Taco Bell. Toen moesten we nog 2 uur terug met de bus dus uiteindelijk was ik pas om 10 uur thuis!

Zaterdag ben ik naar mijn eerste cheer competitie geweest. Het was door onze school georganiseerd. Er waren 5 andere cheerteams. Ik en de andere meiden van het basketball cheer team mochten helpen. We moesten mensen vertellen waar ze heen moesten en dat soort dingen. Het was heel leuk om te zien hoe zo'n competitie eruit ziet. Wij waren de enige in onze categorie dus waren we eerste geworden! :)

Na de competitie zijn we naar sweet tomatoes geweest. Dat is een buffet met super veel salade, soup en pasta en nog veel meer. Toen zijn we naar huis gegaan en hebben we wat opgeruimd en wat tv gekeken. 's avonds zijn we naar giovanni's gegaan. Dat is een restaurant waar ze subs, pizza, pasta en nog veel meer hebben. En daar heb ik gyros gegeten!!!!!!!!!

Vandaag heb ik met mijn mammie geskyped. En daarna met mijn oma, nichtje en neefje. Na het skypen zijn we naar Aldi's gegaan. Ik ben zo blij dat we een aldi's hebben want vandaag hebben we stroopwafels gevonden! En vorige keer hadden we speculaas gehaald. Na Aldi's hadden we thuis lunch gegeten en hebben we gezwommen in het zwembad.

Nu zitten we op de bank tv te kijken en zometeen gaan we lasagna eten :))Morgen moet ik alweer naar school. Deze week is de laatste week van school want volgende week hebben we thanksgiving break! Donderdag heb ik mijn eerste soccer game waar we gaan cheeren.. Maar mijn uniform heb ik nog niet dus ik ben benieuwd of die op tijd zal komen..

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Nina

"Super koud"?? reallyyyy?? please.. ;)
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active