Eye surgery + Halloween!!!!

Halloween was heel gezellig! We waren met Jenna, Beth en de kinderen naar celebration gegaan. Dat is een rijke wijk waar er huizen zijn die miljoenen waard zijn. Dus dat betekent, veel snoep! In Amerika noem je het trick or treating. Je gaat naar een huis, je zegt trick or treat, dan krijg je snoep en zeg je thank you. En natuurlijk is iedereen verkleed. Ik ging als een Engel. En tijdens school was ik een nerd!

Donderdag is mijn stye eindelijk verwijdert. Als je niet weet wat een stye is, google het! Het is echt raar want ik heb het 3 maanden gehad en het ging maar niet weg. Dus heeft de dokter het weg moeten halen. Dat betekent een snee in me ooglid... jeeeeej! Het stomme was dat ik daarna 3 dagen het huis niet uitmocht dus vrijdag, zaterdag, zondag moest ik verplicht thuis blijven. Ik mocht ook mijn oog niet nat maken, dus douchen was erg moeilijk... Dit moest allemaal omdat ze niet willen dat ik een infectie krijg omdat het een open wond is. Ik zal jullie de foto besparen want het ziet er echt heel vies uit.

Ik ben alweer 3 maanden in Amerika!! Het voelt alsof ik hier al een hele tijd ben maar om te bedenken dat ik over 7 maanden alweer terug ga.. Dat is wel heel raar! Ik heb het nog steeds hartstikke naar mijn zin. Cheerleaden is super leuk en ik leer al een heleboel dingen! De meiden zijn ook super aardig en leuk. Vandaag ben ik weer in school! Morgen hebben we veterans day dus hebben we geen school!

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Nina

Loving the grammar.. :) xx

danielle

ninaa shhhsssssss ik ben dyslectisch :)

Nina

Goed excuus ;) xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active