Halloween weekend!

Vrijdag ben ik eindelijk naar defootball wedstrijd geweest. Het was de laatste footballgame die op onze school was dit jaar. En het was senior night! Dat betekent dat ze de seniors van het football team en de seniors van het cheerleadingteam aankondigen en dan maken ze een foto. We hadden wel verloren maar dat was wel logisch want we speelde tegen het beste team van Florida.. Ik ging met Adam en Charlotte maar er waren ook vrienden van mij bij de wedstrijd. Dus daar heb ik ook even mee gezeten.

Zaterdag zijn we naar een farm geweest. We kregen een hele tour. Er waren: konijnen, hamsters, koeien, geiten, schapen, eenden, kuikens, kippen, een zorse, varkens, lama'sen struisvogels. Het leukste was dat we de meeste van de dieren mochten aaien. Er was ook een varkensrace.S' avonds waren we samen met Jenna naar eencampside geweest. Het is van disney en er zijn een heleboel dingen te doen. Wij zijn naar een real americanbuffet geweest. We hadden allemaal zoveel gegeten dat onze broeken strak zaten.

Zondag zijn we naar Walmart en Aldi's geweest. Het leuke van Aldi's is dat ze een heleboel duitste dingen en een paar nederlandse dingen hebben. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we pizza gegeten en gingerbread houses gemaakt. 'S avonds hebben we met zijn alle diner gegeten en hebben ik een londyn mijn cheers geoefend :)

Vandaag is het alweer maandag! Ik zit weer in mijn eerste uur van school! Vrijdag is het halloween en gaan we trick or treating!!!

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Geert

mooie foto's ook

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active