Homecoming week and Cheerleading!

Homecoming is een feest waar je semi-formal naar toe gaat. Dat betekent cocktail jurkjes en overhemden. Eerst is er de "Homecoming game". Dus de footballgame. In de rust kondigen ze de homecoming king en queen aan. Dat zijn leerlingen genomineerd door de leraren. Dan krijgt elke leerling een lijst met de genormineerde en moet je stemmen! Degene met de meeste stemmen wint natuurlijk. Oorspronkelijk was het feest voor oude studenten die terug komen om feest te vieren met de studenten nu. Daarom heet het ook "homecoming". Maar nu is dat niet meer zo en is het gewoon een feest. Omdat het de week van Homecoming is, hebben we een spirit week. Elke dag moet je anders verkleed gaan en heb je andere thema's.

Maandag: Twin day

Dinsdag: Tye-dye day

Woensdag: Movie character day

Donderdag: Throwback day

Vrijdag: Spirit day.

Voor maandag was ik Hazel Grace Lancaster van het boek: The Fault In Our Stars. Dinsdag had ik natuurlijk mijn prachtig lelijke tye-dye shirt aan... Woensdag was ik Miley Cyrus in de film: LOL. Dus: "before she went craycray" :) Donderdag was ik een hippie. Vrijdag hadden alle "seniors" (laatste jaar) een wit shirt aan en kregen we een stuk stof met de schoolkleuren. Voor de foto's, ga naar: foto's - Homecoming.

Als ik foto's toevoeg in een album dat al bestaat, krijg je geen melding dus gewoon vaak checken zou ik zeggen :) 1 keer per week zal ik wat op me blog zetten maar soms heb ik het zo druk dat het wat later word. Ik link het ook niet steeds op Facebook dus als je een melding wilt krijgen wanneer ik wat op min blog zet, moet je je email-adress achter laten!

Homecoming was heel gezellig!! Ik ging met twee van mijn vrienden: Solange en Sabrina. We hadden ook een sleepover bij Sabrina. Er was allemaal eten en best goede muziek. Wel veel spaans maar ja dat hoort er nou eenmaal bij! Het was wel jammer dat veel van mijn vrienden niet gingen. Een homecoming ticket is 25 dollar en dan moet je nog je jurk en je haar en je nagels dus voor sommige was dat het gewoon niet waard. Zeker omdat sommige nog in het 11de jaar zitten dus het jaar daarna ook nog kunnen. Mag het was een zeer geslaagde avond!

Nog iets leuks wat de meeste van jullie al weten: I MADE THE CHEERTEAM!!!! Ik heb express niemand iets verteld omdat ik jullie wilde verassen. Vorige week dinsdag-woensdag-donderdag en deze week maandag en dinsdag waren de try-outs. We begonnen met tumbling. Dat is radslagen, handstand, backflips enzo. Dat ging best wel goed omdat ik veel al kan doen maar er waren ook dingen die ik natuurlijk nog niet kon. Het belangrijkste vonden ze dat je het probeerde en dat deed ik dus ook. Met iemand die me helpt kan ik nu een backhandspring! Als je niet weet wat het is kun je het opzoeken op google want het is heel moeilijk om uit te leggen. En ik kan ook een front handspring!

Daarna deden we jumping. Dat is een beetje routine (dansje) en daarna toe touch, herkie en pike. Als je dit opzoekt kun je wel zien dat het super moeilijk is! Dit is ook mijn slechtste onderdeel. De routine kan ik wel maar dat jumpen... Daarna doen we stunts. In de stunts heb je drie onderdelen. Base, flyer en spotter. Base zijn degene die je vasthouden en omhoog gooien. Flyer is degene die omhoog gaat. Spotter staat erachter houd je omhoog en zorgt dat je niet valt. De eerste dag moest ik base doen (wat best zwaar is) en een andere keer was ik de flyer (wat best moeilijk is). Maar met een beetje oefening weet ik dat ik het makkelijk kan! En dit was het eigenlijk elke dag opnieuw.

Vrijdag hoorde ik dat het team gehaald heb!!!! Ik ben zo blij :) De meisjes zijn ook zo leuk. De eerste dag kwamen er een aantal al naar me toe vroegen wat mijn naam was en stelde zichzelf voor. En als jullie dachten dat ik dun en klein was.....Veel van de meisjes zijn nog veel dunner en veel kleiner dan ik! Maar natuurlijk zitten er ook wel wat groter meisjes bij...

Volgende week begin ik met de practice!!! Dat ik het team heb gehaald betekent dat ik het normale team heb gehaald. Op onze school hebben we twee teams: normale en competitie. De competitie zijn natuurlijk heel goed maar de meeste van de mensen die in het competitie team zitten, zitten ook in het normale team. Ik ga voor het basketball team cheeren nadat football over is. Het hangt ervan af hoe snel ik de routine ken, hoeveel football wedstrijden ik nog mee mag doen. Maar als je in het normale team zit, moet je nog steeds de hele routine van het competitie team kennen. Want je bent een "sub" voor als iemand gewond raakt of zoiets. Dus we mogen wel mee naar alle wedstrijden!

Zaterdag was ik eerst nog een tijd bij Sabrina. 'S avonds hebben we super lekkere pizza gehaald en thuis opgegeten. Iedereen was thuis en een vriendin van beth was ook langs gekomen. Na het eten hadden we een wandeling gemaakt en een ijsje gegeten. Vandaag gaan we volgens mij naar de kerk en ik heb veel huiswerk te doen!

I'll talk to you soon!

Dani

Reacties

Reacties

rob

ik word nu al dronken van de pikes en de flys en de tumbles en flips.

Geert

Hoi Dani,

wat een leuk verhaal weer. Super dat Cheerleader worden is gelukt !!!! En wat een feestpartijen. Je zinsopbouw wordt steeds Amerikaanser :). Ik heb je een email gestuurd met mij "blog" van afgelopen week. Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active