Hi Guys!

Het is al weer een tijdje terug dat ik iets gepost heb en dat komt omdat ik het heel druk heb! School begint wat moeilijker te worden en er zijn steeds meer tests en assignments. Vorige week vrijdag was ik van plan om naar de game te gaan maar het regende keihard.. Btw als het regent hier is er meestal onweer dus is de game afgelast. Maar als troost hebben we 12 donuts van dunkin donuts gehaald!!! Echt super lekker en ongezond maar ja..

Zaterdag zijn we eerst naar een aantal winkels geweest, waar ik mijn nieuwe hardloopschoenen heb gekocht! Ze zijn knal roze en super comfortable. Daarna kwamen Solange en Daniel langs. Solange is een vriendin van mij. Ze rijd dezelfde bus als ik en we hebben 1st period en 7th period samen. Haar broertje heet Daniel en hij zit naast Londyn in haar klas! Echt super toevallig.. We zijn in het zwembad geweest en daarna hebben we pizza gemaakt! Zondag zijn we naar target gegaan en hebben we lunch gegeten bij sweet tomatoes. Dat is een buffet met heeeeeel veel salade, soup en brood. Dus een gezonde versie van een buffet. Maar als toetje was er wel een icecream bar.. Yep that's America!

Maandag hadden we de dag vrij. Londyn en ik waren alleen thuis maar eigenlijk heb ik de hele dag huiswerk gedaan en geleerd voor de toetsen. Oh en we hebben high school musical gekeken! S' avonds gingen we naar Londyn's Girl's Scouts. Ze is nu een brownie en daar was een hele ceremonie voor wat wel grappig was. 

Vandaag is het al weer vrijdag en de tijd gaat echt veeeel te snel. Ik ben al weer 7 weken in Amerika en homecoming is al over twee weken...  

Alles gaat nog steeds goed hier. Ik ben blij met het gastgezin, de school en de mensen. Het schoolleven begint wel een beetje saai te worden. De dagen gaan heel snel. Ik ben ook heel blij dat de try-outs voor cheerleaden bijna zijn! En ik kan niet wachten op alle leuke dingen zoals homecoming week, halloween en thanksgiving! Ik heb al best veel vrienden gemaakt en ik ben nu bezig om ze nederlands te leren. Maar tot nu toe weten ze alleen nog maar: Neuken in de keuken. :)

Morgen heeft Londyn een Bday Party en zondag gaan we waarschijnlijk naar het strand!!!! I'm very excited. And thankfull for this amazing adventure. Ik heb een aantal foto's in het album: davenport florida toegevoegd van de laatste week! En dit is de link naar mijn filmpje van Disney land: https://www.youtube.com/watch?v=moXIRo594ts&list=UUPSp2YjZF-5IZj8rJTPjmYQ

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Marijke

Leuk weer om wat van je te lezen !!

Carlakotter

Heerlijk om weer zo' n enthousiast verhaal te lezen! Ik ben erg benieuwd wat je bedoelt met Homecoming . Het lijkt op een feestdag, maar Hoezo die naam? Volgens mij heb jij nog helemaal geen zin om nu al terug naar huis te gaan.
Hebben jullie ook een weegschaal in huis? Want al die donuts, en dan het goede voorbeeld van de moeder van het gezin....! Je hoeft echt niet je oma achterna te gaan daar hoor. Gebruik je hardloop schoenen dan maar wat vaker!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active