Magic Kindom, Disney World!

Zaterdag zijn we naar Disney gegaan!! Het was echt super leuk. We zijn in space mountain, thunder mountain, sevendwarfs - main train, winnie the pooh en nog veel meer geweest. Ik heb ook een video hiervan gemaakt. Als je het filmpje wilt zien, ga naar youtube en dan naar: Dani_Kotter.

Gister ben ik thuis gebleven terwijl de rest naar church ging. Ik heb thuis een aantal dingen gedaan zoals hw en het filmpje maken. S' avonds kwam lauren, een vriendin van Jenna met haar vriend en hebben we samen gegeten. Nu zit ik weer in mijn eerste uur van school. Het is hier nu 7 uur en ik heb vandaag voor de tweede keer mijn bus gemist...

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Marijke

Weer een mooi filmpje !!! Wat een gaaf park !

Christel

Hey Dani
Wat leuk jouw verhalen zo te lezen en te zien. Je hebt het er zo te horen erg naar je zin en een gezellige warme familie getroffen.

Liefs uit la Belgique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active