The first couple of days + High School Information.

De eerste paar dagen zijn heel goed gegaan! De hostfamily is heel leuk en toen tot nu toe gaat alles goed! Dinsdag moesten we wat dingen regelen voor school. We moesten papieren ophalen en afleveren bij de school. Maar omdat die papieren ophalen heel ver weg was, zijn we de hele dag bezig geweest. En Woensdag nog een keer. Woensdag moest ik namelijk de cijferlijst nog even vertalen naar engels en een papier ophalen. 'S avonds had ik een orientation met Stephanie. Stephanie is mijn lokale coordinator. Daar waren 3 andere exchange students. Een Braziliaans meisje en twee duitsen. We gingen burgers eten en ze vertelde wat dingen tegelijkertijd. Vooral over de regels.

Donderdag middag was ik alleen thuis omdat Londyn haar orientation op haar school had. En van 6 tot 8 had ik mijn orientation op mijn school.. (Ridge community High School). Maar het was eigenlijk meer een open huis. Je moest naar elke class gaan waar jij les had en dan leerde je de leraar kennen. Ik zit in het laatste jaar en kan dus graduation doen. Toen kwam ik er dus ook achter welke vakken ik heb..........................

1. Digital art imigine 1

2. Early child new

3. US History

4. College math readyness

5. English 4

6. Physical science

7. US gouverment

Dat is voor het eerste semester en dan voor het tweede semester heb ik hetzelfde maar dan in plaats van US gouverment heb ik economics.... Ik heb dus geen spaans wat erg kut is omdat ik een tweede taal moet hebben voor de hoge hotelschool. Dus ik dacht dan kan ik alvast oefenen. Maar op mijn school mag je niet kiezen. Je mag 4 vakken kiezen die je graag zou willen maar ik heb geen van die 4 gekregen. Mijn kluisje zal meteen achter het digital art lokaal zijn dus dat is wel chill. Digital art is een vak waar je leert om fotoshop te doen. Bij early child leer je om bij een daycare te werken. Het vak zelf is dus niet zo erg, alleen heb ik er niks aan. De lerares van US History is ook de cheerleading coach. Zij vertelde dat de try outs voor het team al geweest zijn maar de try outs voor het wedstrijdteam niet. Alleen ik denk niet dat ik daarbij kom omdat het dus een wedstrijdteam is. Die lerares plaatst zelf ook exchange students. Ze heeft ongeveer 20 zelf al gehad maar heeft nog nooit een exchange student in haar eigen klas gehad. Dat was dus heel toevallig en leuk!

College math is echt super super super super super makkelijk. Die leraar had me een proef toets gegeven en wij krijgen dat echt in de eerste. De leraren voor engels en gouverment waren er niet dus die zal ik maandag zien.

Oh en een klein minpuntje: mijn bus vertrekt om 6 uur sochtends........................ Nee ik maak geen grapje. Maar ik ben wel uit om 2 uur als ik geen sport heb. Het tweede semester kan ik voetbal doen en het derde softbal. En er is een gym in de school dus dat kan ik ook altijd doen. De school heeft hele goede lunches. Ze hebben elke dag een andere sandwich, salade en snack. En ze hebben ook fruit en groente. Maar ik weet nog niet hoeveel dat gaat kosten dus daar moet ik nog even naar kijken.

Eeeeeeeeen, ik hoef geen uniform aan!!!! Maar er is wel een hele strenge dress code. Ik mag niks boven de knie, schouders bedekt dus geen tank tops, geen see trough, niks dat alcohol, drugs of sex promoot en geen v-shirts. Ik heb dus veel moeten shoppen de laatste paar dagen.. Sorry pa, het moet nou eenmaal ;)

Op mijn youtube account zal ik binnenkort een filmpje van new york plaatsen met alle foto's die ik gemaakt heb. Alleen ben ik me snoer van me camera vergeten dus kan ik ze niet uploaden. Ik heb dus alleen de foto's die op mijn telefoon staan. Dit weekend gaan we naar downtown disney en gaan we naar JC penny. En dan heb ik maandag me eerste schooldag :)

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Nina

Klinkt super leuk en spannend mop!
Kun je geen kabeltje ergens kopen voor je camera? Ben echt superbenieuwd namelijk!!
liefs en kusjes xxx

Danielle

@Nina ja heb ik gedaan, ben bezig met het filmpje! Bijna klaar.

Lex Unk

Nou vervelen doe je je niet! Wat een gezeul met papieren -en wij maar denken dat alles digitaal is in de U.S. Het lijkt wel een sprookje; 's morgens om 6 uur in een burka naar school -dat verzin je niet-. Spannend hé! Tip voor die try outs voor cheer leader: do the turtle !! Lex

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active