Meeting my hostfamily

Na New York vloog ik naar Orlando op zaterdag. Omdat mijn koffer te zwaar was moet ik 200$ extra betalen..!! Maar een nieuwe tas kost 100$. Dus heb ik een nieuwe tas gekocht. Gelukkig moest ik 3 uur wachten voordat mijn vlucht vertrok dus was ik niet te laat voor mijn vlucht. De vlucht ging ook niet zo goed. Door het sclechte weer schudde het vliegtuig heel weg, wat best eng was. En mijn bagage was ook nog is vertraagd door het weer. Dus toen ik op mijn bagage aan het wachten was, zag ik opeens londyn, noah en beth. Noah ( het 3 jaar oude jongetje) riep meteen: "That's Danielle." "You're Danielle." "Hi Danielle." En dat bleef hij waarschijnlijk 2 uur roepen :) Hij is zo schattig en Londyn ook!! Het was ook niet echt ongemakkelijk. Nadat ik me tassen eindelijk had gingen we naar het huis toe. Daar ontmoette ik Adam ook. Adam is de broer van Jenna. Hij is 25 en heeft een vriendin: Charlotte. Charlotte komt uit Engeland. Een beetje onder London. Daarna hebben we pasta met hamburgervlees gegeten en heb ik me tas uitgepakt. De familie is hartstikke leuk en gezellig. Charlotte is 23 dus dat is ook leuk dat ik iemand van dicht mijn leeftijd heb. En jenna en beth zijn ook heel aardig!! Het is heel leuk om met de kleintjes te spelen! Het is heel gezellig in huis en we praten veel :) Dus me vervelen zal ik niet doen hier.

Zondag zijn we naar target gegaan, hebben we gezwommen in het zwembad en zijn we naar de bakery gegaan waar Adam werkt. Gister ben ik met Londyn thuis gebleven. Vandaag moet ik me formulier ophalen zodat ik me kan inschrijven bij de school. En donderdag heb ik een afspraak met de school.

I'll talk to you soon,

Dani.

Reacties

Reacties

Carla kotter

De eerste klap is een daalder waard...wat fijn dat het zo goed bevalt en allemaal zo ontspannen klinkt.
Je stuurt volgende week toch wel een foto van jezelf in dat beeldschone school uniform ?

laura

En natuurlijk ook een foto van het gastgezin, want bij al die namen is het natuurlijk ook leuk om gezichten te zien!
Veel plezier in ieder geval XXX

Suus de buuf

Lieve Danielle, net n heel verhaal aan je geschreven en met een verkeerde knop ben ik alles weer kwijt! In het kort: wat heerlijk dat je zo geniet en dat via jouw verhalen gezellig meegenieten???? volgende keer weer n langer verhaal v mij zonder verkeerde toetsen???? dikke knuf vd club v nr 20 xxx

Suus de buuf

Ps die ???? Zijn 'smilies'.

danielle kotter

Ik heb toch geen schooluniform! Maar je hebt wel strenge regels over kleren dragen. Maar donderdag hoor ik meer.

Lex Unk

Mooie verhalen! Goed te horen dat je zo warm bent ontvangen daar "down south". Maarre .... 200 dollar overgewicht in je bagage? Ik had je nog zo geadviseerd die piano thuis te laten! Goed opgelost zo uiteindelijk. Eigenlijk heb je dus 100 dollar uitgespaard en kun je die nog vrij besteden!! Goed bezig. Groet, Lex

Mike

Lekker bezig daar Daan..
Succes en geniet ervan.
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active