Laatste dag New York.

De laatste dag van New York was een stuk minder zwaar. We kregen een nieuwe tour guide als de dag ervoor. Alleen was dit deleukere broer ervan.We begonnen bij de memorial van 9/11 wat echt enorm indrukwekkend was. Ik heb daar ook heel veel foto's gemaakt. Wat ik heel bijzonder vond was dat als een van de slachtoffers jarig was, dat ze dan op die naam een witte roos legde. Na de Memorial van 9/11 gingen we met een boot een tocht maken. We gingen langs de brooklyn bridge, world trade center eeeen het vrijheidsbeeld. Waar we natuurlijk ook heel veel foto's hebben gemaakt. Daarna gingen we weer terug en gingen we met de bus naar een foodcourt in de WTC waar er enorm veel keus had wat je kon eten. Je kon kiezen uit pizza, cupcakes, baggles, pasta, sandwiches, japans, sushi, mexicaans en nog veel meer. Dus toen nam ik: een kipsalade met water.... Maar gelukkig was hij wel lekker :) Na de enorm vullende lunch gingen we met de subway!!! naar Coney Island. Daar ben ik in een rollercoaster geweest uit 1927 en hebben we op een terrasje wat gedronken en gepraat.Na Coney Islang zijn we pizza gaan eten in een restaurant. En na het pizza eten gingen we naar de top of the rock. Dat is een heel hoog gebouw waar je enorm mooi uitsicht hebt op New York.Alleen was op dat punt mijn camera leeg en heb ik geen foto's kunnen maken.. Maar gelukkig waren er genoeg andere mensen waar ik foto's van kan stelen! Na the top of the rock gingen we terug naar het hotel waar we nog een korte instructie kregen en daarna naar bed!!! Over 20 minuutjes ga ik naar het vliegveld om naar Orlando te vliegen! Naar mijn gastgezin. Ik heb er zin in en ben klaar om te gaan!

I'll talk to you soon,

Dani.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active