Dag twee van New York City.

Gister hebben we echt ENORM veel gedaan. We zijn begonnen bij central park waar we naar de herdenking plaats van john lennon zijn geweest. Het park was prachtig en er waren ook veel straatartiesten die echt goed waren. Een man zad bij die herdenking plaats allemaal liedjes van de beatles te spelen op zijn gitaar en mee tezingen. Dat was wel echt heel vet. Toen gingen we door naar de rijkste buurt van heel New York waar we starbucks hebben gedronken (strawberry cream frappacino ofzo) dat heilig lekker was, hebben we de apple store gezien en hebben we rond gelopen tussen de dure winkels waar als je iets koopt, je hele portomonee leeg is. Daarna gingen we naar Macy's op Times Square. Dat is een heel bekend en enorm groot winkelcentrum dat overal in Amerika is. Daar hebben we in de food court gelunched. Je had een coupon voor 10 euro waar je allesmee mocht kopen wat je wilde. Ik heb een chicken sandwich gehaald en een enorme beker raspberry thee. Na Macy's zijn we door gegaan naar soho en china town. In soho had je heel veel bekende winkels zoals: forever 21, hm, brandy melvine, nike store, converse, holister en heeeel veel meer. Dus natuurlijk zijn we daar allemaal in geweest en hebben we dus niks van china town gezien dat een straat verderop was. Maar ja, via de bus kon je het ook wel zien ;) In soho heb ik mijn eerste paar schoenen gekocht: rode hoge converse. Die ik voor 44 dollar mee kon nemen! Na Soho zijn we naar Brookyn gegaan. Daar gingen we over de brooklyn bridge lopen en hebben we natuurlijk heel veel foto's gemaakt. Na brooklyn zijn we weer helemaal terug naar Times square gegaan en hebben we daar gegeten bij the Hard Rock cafe! Waar ik natuurlijk een hele bacon cheeseburger met friet heb weggepropt. Daarna mochten we rondlopen op Times Square. We zijn in de m&m store geweest , de disneystore, de toysrus en we hebben een foto gemaakt bij de rode trappen. Gelukkig mochten we daarna met de bus terug naar het hotel want ik was echt BEKAF! Iedereen trouwens. Dus toen ik in het hotel kwam heb ik me omgekleed, mijn tandengepoetst en ben ik meteen in slaap gevallen. Vanochtend hoeven we pas om kwart over 9 te verzamelen. Vandaag gaan we naar coney island, het vrijheidsbeeld en gaan we een boot reismaken. Nu ga ik snel douchen, omkleden en ontbijten!

I'll talk to you soon!

Dani

Reacties

Reacties

Marijke Schekkerman

Ben al moe als ik het lees :-) Maar wat een belevenis en weer leuk beschreven !!!!Kus

Lex Unk

Holy cow! Klinkt heavy. Ik begrijp dat die nieuwe schoenen onontkoombaar waren vanwege ongelofelijke slijtageverschijnselen van je andere 5 paar. Nou ja, scheelt wel; door dit "shopping-adventure" hoef je de komende 10 maanden gelukkig nooit meer te shoppen; slim bekeken! 't Is hier in de verte bijna niet te bevatten; ik ben het na 2 winkels meestal al spuugzat, jij hebt er al 49 gezien en begint er dan pas goed zin in te krijgen. My goodness! Gelukkig heb je ook aandacht voor de innerlijke mens lees ik; strawberry frappucino, (big) Apple, raspberry; een waar vitamine-bombardement. It's a hell of a job, but someone 's got to do it! All the best! Lex

Geert Kotter

Ik dacht dat je die winkels al in London had gezien ... haha

Rob utreg

Klinkt als een mooi avontuur.
Snap niet dat je vader dit met droge ogen kan lezen. Hij mag drie blaadjes gecentrifugeerde ijsbergsla per dag en jij eet je ongans bij Starbucks en aanverwante tenten.

Veel plezier en succes daar. Leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven.

danielle kotter

Nou lex, ik heb alleen nog maar een paar schoenen en een sleutelhanger gekocht dus volgens mij doe ik het goed!

Lex Unk

Nee gek, laat er geen misverstand over bestaan; volgens mij doe je het prima! Ik ben stinkend jaloers, niet in het minst over het feit dat je straks in de buurt van Miami, de Bahama's en Cuba woont. Wel een stuk fietsen, maar dan heb je ook wat. Ben benieuwd naar je eerste indrukken van het gastgezin! Gedraag je (en als dat niet lukt: doe voorzichtig). Take care, Lex

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active