De eerste dag New York.

Ik ben in New York!!!!! De vlucht duurde maar ongeveer8 uur. Maar we moesten tussendoor wel heel veel wachten. Nu zijn we ingecheckt in het hotel. Ik heb gedouched en ben er achter gekomen dat het hotel geen wifi heeft...... Dus nu zit ik op de computer van het hotel. Vanavond gaan we Pizza eten en hebben we nog een meeting erna en dan naar bed! Ik zit op de kamer met 3 franse meisjes die later komen dus die heb ik nog niet ontmoet. En aangezien het bed niet zo groot is moet ik lekker knus slapen met een vreemd frans meisje. Maar... Ik ben wel in NY! Het afscheid nemen was heel zwaar. Ik besef me ook echt niet dat ik al echt weg ben en ook wegblijf voor 10 maanden. Toen we bijna bij New York waren, leek het echt totaal niet op New York wat je op de foto's ziet. Enorm veel bomen en rivieren. Maar we zullen het zien! Morgen en overmorgen worden hele drukke daagjes maar ik heb er zin in!!

I'll talk to you later ;)

XXX Dani.

Reacties

Reacties

Geert

Leuk te lezen !!!

Carla kotter

Heerlijk dat het qua reis allemaal goed is gegaan! Geen over gewicht, mooie foto op je visum, en eerste contacten met de rest van de groep. Gaan die Franse meisjes ook richting Florida?
Ik kijk uit naar verdere berichten.
Brassa, Carla

Lex Unk

Bloedgaaf! Die Franse meisjes schijnen trouwens fors te snurken (alleen maar van horen zeggen). Maar misschien helpt het inderdaad wel door er eerst een pizza ter grootte van een fietswiel in te stoppen en een teil met Coca Cola (Amerikaanse standaardmaat hoorde ik). Even schakelen voor je lijkt me; jij Engels zitten oefenen thuis en zitten zij alleen maar Frans te leuteren. Ben benieuwd naar je belevenissen, Lex

Danielle Kotter

Een van de meisjes gaat naar florida. En ze snurken niet! Alleen goed engels praten kunnen ze niet.. Ik heb een apart bed in de kamer gezet en slaap nu daarop! Dan kan ik tenminste draaien als ik slaap. Nu met de bus new york in. Talk to you soon!

Marijke Schekkerman

Goed idee van dat extra bed, hoor de laatste tijd van meer mensen dat je ersntig beweegt 's nachts :-).
Handig van je dus !!!

Michael Mols

Oeeehh dat heb je goed geregeld hoor! Geen nachtelijke mishandelingen meer dus haha!

Ik blijf je updates volgen!!

kusss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active