Vertrekken..!

Morgen is het dan zo ver.. Dan vertrek ik naar Amerika voor 10 maanden. Omdat mijn paspoort nog niet terug was kon ik vorige week niet vertrekken. Bij het consulaat moet je namelijk je paspoort afgeven en die krijg je dan na 2-3 dagen terug met het visum erin. Alleen was er een wereldwijde storing bij het consulaat waardoor ze het visum niet konden uitprinten. Ik had dus niet op tijd me paspoort terug en zonder paspoort kan je niet vertrekken..

Dus ga ik morgen, een week later. Mijn tas is gepakt en mijn papieren zijn compleet dus nu is het toch echt het moment. Het moment dat ik vertrek, mijn familie en vrienden achterlaat en begin aan het avontuur. Of ik zenuwachtig ben? zeker weten. Maar ik probeer er niet te veel aan te denken. Het is nu 11 uur savonds en om 5 uur moet ik op. Nu nog de laatste dingen doen en dan naar bed. Maar van slapen zal het waarschijnlijk niet komen. Maar ik ga het allemaal zien. Vanavond kwamen er nog familie en buren als een verassing op bezoek. We hebben gebbq'd en heb ik afscheid kunnen nemen. Nu naar bed en dan morgen met de auto naar schiphol met mijn vriend, mijn ouders en mijn broer.

Slaaplekker en I'll be back soon!:)

Reacties

Reacties

Laura

Jeetje meis, nu gaat het echt gebeuren! Heel veel plezier en vooral enorm genieten!!! En hou ons op de hoogte van al je avonturen XXX

Nina

Heel veel plezier Dani!
Ik hoop dat je echt een toptijd hebt en ik ben super benieuwd naar al je verhalen!
Liefs xxxx

Helma

Goeie reis en geniet ervan, liefs

Marijke

Je zit al op 10 km hoogte boven de Noordzee !!!!! Vertrek ging voorspoedig !! Top dagen. Eerst in New York !!!

Michael

Dani,
Je gaat het zóó leuk krijgen daar! Weer een nieuw avontuurtje!
Geniet ervan hé je hebt er zo lang naar uitgekeken!

Have fun
Always. Okay.
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active