Second week of American HS + Labor Day Weekend

De tweede week van High School is eigenlijk heel gemakkelijk gegaan. Ik ben nu eigenlijk al gewend op de school. Deze week had ik ook veel meer gepraat met andere en contact gelegd. Ook thuis is het heel gemakkelijk. Ik voel me heel comfortabel bij mijn gastgezin en heb veel plezier met de kindjes :)

Dinsdag heb ik dan eindelijk mijn kluisje gekregen!!! Ik heb nummer 312. Maar het slot is echt niet normaal vaag. Het is echt een truc om het open te krijgen. Ik heb eerst een uur geoefend om hem open te krijgen. Maar na de 20ste keer was het eindelijk gelukt. Nu kan ik mijn schriften en mijn lunch daarlaten. Wat erg fijn is want nu heb ik niet elke dag geplet brood... Ik neem nu mijn eigen brood mee naar school want het eten op school is, als je alles bij elkaar optelt te duur en het is niet eens lekker!

De vakken zijn allemaal heel verschillend. Digital art is eigenlijk heel makkelijk want het enige wat we doen is tekenen en photoshop. En als je je best doet krijg je een A, ook als het er niet uit ziet. Early child is echt een vreemd vak. Het eerste jaar mag je helemaal niet in de Baby Boom Room. Dat is waar alle kinderen spelen. Die trouwens kinderen van leraren zijn. Deze week hebben we geleerd hoe een baby ontwikkelt in de buik van de moeder. Maand bij Maand... Erg nuttig dus... US History is gewoon heel leuk omdat de leraar zo leuk is. Ms. Widener is de cheercoach en plaatst zelf ook exchange students. Ze heeft dus al ong 12 eigen kinderen gehad. De tests zullen wel moeilijk zijn omdat ik nog niet zoveel van de Amerikaanse geschiedenis weet maar we zullen het zien.. Voor Math hebben we vrijdag onze eerste toets gehad wat echt niet normaal makkelijk was. Maar de mensen naast me snapte er niks van dus die heb ik heel stilletjes nog even moeten helpen...

Voor English moeten we elke les "Bellwork" doen. Hij zet dan een quote op het bord en jij moet opschrijven wat je denkt dat het betekent. Na een week maakt hij een rondje en kijkt hij of je alles gedaan hebt en als je alles gedaan hebt, heb je een A.. Voor het vak zelf lees je britste literatuur en doe je daar opdrachten voor. Physical Science is een combinatie van scheikunde en natuurkunde, wat me allebei niet boeit. Maar gelukkig is het heel makkelijk dus zullen de cijfers wel goed zijn dit jaar. US gouvernment is vooral een gezellige klas. Omdat de leraar heel chill is en het het laatste uur is. Maar de toetsen zullen echt super moeilijk zijn want ik weet helemaal niks van US gouvernment en ze gebruiken allemaal moeilijke, gekke woorden die ik niet ken.

Donderdag heb ik me eerste pep rally gehad! Alleen stelde het niet zo veel voor.De band speelde een paar liedjes en een paar meisjes deden een dansje. En de rest stond op het gras met elkaar te praten…

En ik nog meer goed nieuws….. In october kan ik meedoen met de try outs voor het cheerleading team! Niet voor het national team maar voor het team dat cheers voor het football team. Ik kan dan ongeveer 3,4 wedstrijden voor het football team meedoen en dan de rest van het jaar voor basketball. En ik mag ook nog mijn uniform houden!! Dat word dus veel radslagen oefenen de komende weken :)

Dit weekend is Labor Day weekend. Labor day is basically: jeej je werkt, gefeliciteerd, je hebt een dag vrij. Dus ik heb een drie daags weekend. Zaterdag zijn we naar een baseballl wedstrijd geweest: THE RED SOX. Mijn familie is namelijk heel erg fan van de Red Sox. We waren er al toen ze nog aan het oefenen waren, dus we konden de spelers van heel dichtbij zien. Tijdens de wedstrijd heb ik natuurlijk een hotdog gegeten. Alleen hadden ze wel verloren.. Maar het was toch heel gaaf.

Zondag heb ik bijna de hele dag in de zon bij het zwembad gelegen. Ik las mijn boek en ik heb geprobeerd bruin te worden. S ’avonds waren er twee vrienden van Adam en Charlotte over. Dus hebben we een BBQ gehouden en daarna een hele tijd in het zwembad gespeelt.

Vandaag zijn we naar een aantal winkels geweest voor het huis, hebben we bij Logan’s Roadhouse gegeten voor lunch en hebben we gezwommen in het zwembad. We zijn de keuken aan het verbouwen dus we hebben vandaag ook geverfd. Ik krijg ook een andere vloer in mijn kamer.

De komende tijd zal ik niet meer dan 1x in de week iets posten. Aangezien ik niet zoveel te vertellen heb en het daarnaast ook heel druk heb met leuke dingen :) Ik hoop dat het toch genoeg is omdat ik nu wat langere verhalen post. Morgen ga ik weer naar school dus nu vroeg naar bed :)

I’ll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Carlakotter@hetnet.nl

Mooi en uitgebreid verhaal weer.
Hier in Zoetermeer woont de Delftse student nu. Hij heeft zijn eigen verdieping boven.
Veel groeten van ons beiden!

Geert

Hoi Dani,

Mooi verhaal weer. Fijn dat je steeds meer ingeslingerd raakt. Niet erg dat er 1 vak is waar je je best voor moet doen, anders wordt het nog saai.

Gave plek bij de RedSox in het stadion hadden jullie. De volgende keer wordt het winnen !!

Nina

Daniii,
Ik word nu toch wel een beeeetje jaloers haha! Klinkt zo leuk allemaal (:
Mis je gezelligheid wel echt..

xxx

Lex

Niet bij te houden voor ons hier, wat een indrukken. De verwarring begint toe te slaan. Terwijl jij daar met een breekijzer je kastje staat open te rossen en met rooie sokken aan Hollandse radslagen leert aan cheerleaders gaat het suffe leven hier gewoon door. We smullen van je verhalen, ga vooral zo door! Take care, Lex

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active