Cheerleading, track try-outs and weekends!

Twee weken geleden hadden we de regionals cheer competition! Dit was op de vrijdag omdat wij vrij hadden van school vanwegen een teacherwork day. Dat was echt heel erg leuk! Er waren twee andere teams die onze competitie waren omdat wij alleen tegen de teams moesten die mannen in hun team hebben. De teams waar wij tegen moesten waren echt ENORM goed! Dat wisten we van te voren dus voor ons was het belangrijkste dat wij naar state konden. Om naar de state competitie te gaan hadden we 60 punten nodig en dat hadden we precies! State is deze vrijdag, zaterdag en zondag. Na regionals waren we met sommige van het team uiteten gegaan. Na het eten waren we naar iemand zijn huis gegaan om films te kijken en daarna was het eindelijk bedtijd!

Zaterdag waren de kids, Beth en ik naar de chocolate factory gegaan. We hadden een tour gekregen door de factory en we hadden chocolade geproefd en gekocht. Foto's hiervan staan in het mapje, january bij foto's. S' avonds hadden we bij sonny's gegeten en waren we naar lowe's gegaan. Zondag waren we eerst naar Aldi's gegaan voor boodschappen en daarna haden we lunch gegeten bij Zaxby's. Daarna gingen we nog een keer naar Lowe's waar we een firepit en stoelen hadden gekocht voor buiten. 's avonds was de football game. Wij zijn fan van de Patriots en die hadden ook gewonnen! Wat betekent dat ons team naar de superbowl gaat!! Dat is volgende week zondag. De superbowl is de grootste football wedstrijd van het jaar.

Maandag waren Jenna ik en de kids naar een minigolf place gegaan. We speelden natuurlijk niet tegen elkaar maar het was heel leuk om te doen. We hadden die dag vrij omdat het Martin Luther King Day was. Dinsdag moest ik dan wel weer naar school. Die dag had ik ook mijn eerste dag voor track try-outs. Track is eigenlijk het zelfde als atletiek. Maar je kan zelf kiezen welk onderdeel je wilt doen. Ik wil waarschijnlijk short distance of long distance doen. De try-outs waren wel echt enorm zwaar. De warm-up was 1 mile.. Dat is 1,6 km..!! Daarna moesten we nog een heleboel andere dingen doen. Ik was echt kapot daarna. Woensdag had ik cheerpractice en donderdag de tweede dag van tryouts.

Vrijdag hadden we de laatste cheergame... Echt heel erg jammer dat het nu al voorbij is! Mijn hostfamily was ook gekomen. Noah en Londyn hadden zelfs met ons mee gecheered. Dat was echt zo schattig! Zaterdag hadden we schoongemaakt, waren we naar de loop (plaats met veel winkels) gegaan en hadden we lunch gegeten bij Johny Rockets. 's avonds was ik naar een verjaardagsfeestje geweest van een van de meiden van het cheerteam. Het was bij een hotel waar we ook sliepen. Vandaag heb ik een heleboel dingen gedaan. Huiswerk, cleaning, laundry, more cleaning, londyn en ik hadden een schatkist geverfd samen ik heb mijn cap and gown besteld!! en ik ben nog steeds niet klaar. Het is 8 uur 's avonds en ik moet morgen alweer naar school. Ik heb morgen de laatste dag van track try-outs, so wish me luck!

I'll talk to you soon,

Dani

Reacties

Reacties

Lex

Mooie verhalen! We genieten d'r van! Ik begrijp dat je zo'n beetje alle restaurants van binnen hebt gezien en alles hebt geproefd op verschillende tijdstippen. Maar ook een bereconditie hebt gekregen. Goed bezig. Dan nog ff school er tussendoor; Jezum! Is er nog tijd over om alligators te gaan kijken in the Keys? Take care! Lex

Laura

Jee meis, wat heerlijk weer om te lezen. Wel jammer he dat je af en toe naar school moet, eigenlijk heb je het daar veel te druk voor! Geniet er maar lekker van! XXX

Geert

Wat een leuke activiteiten. Jammer dat Chearleaden al gaat stoppen.

Nou dan heb je mooi tijd om te oefenen met hardlopen zodat de 1 mile inlopen easy wordt :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active