Guy got shot + weekend!

Deze week gaat al weer veel te snel! Vrijdag zijn we naar Cici's Pizza's geweest. Dat is een pizza buffet waar ze ook salade en dessert hebben. Voordat we weg gingen voelde ik me al niet zo goed en toen at ik twee stukken pizza. Daarna werd ik helemaal misselijk en mijn buik deed heel veel pijn. En toen heb ik twee keer gekotst! Haha, in de parkeerplaats.. Ik ben gewoon weggelopen dus dat zal stinken voor degene die het moet opruimen! Zaterdag voelde ik me stukken beter! Londyn had een Bday-party dus we hebben haar gebrachten opgehaald. Terwijl zij daar was gingen wij naar Aldi, waar we speculaas hadden gevonden!! En het was nog lekker ook. Daarna hadden we londyn opgehaald en gingen we naar downtown disney.

Zondag ochtend gingen we eerst naar the farmers market en daarna naar de pumpkin patch. 's avonds zijn we naar het concert van Hanson geweest in epcot. Epcot is een park van Disney waar ze allerlei eten hebben van verschillende landen in de wereld. Ze hadden zelfs Belgie! Maar het was laat dus we hebben naast het concert niks gedaan. We zijn alleen in 1 ride geweest.

Zondag avond is er een jongen doodgeschoten vlak bij mijn school. De jongen was een student op onze school twee jaar geleden en was heel populair. Hij was zelfs quaterback! Het was niet de bedoeling om hem te vermoorden maar iemand anders. Hij was gewoon op de verkeerde plek met de verkeerde vrienden. Hij was geschoten in zijn schouder en zijn beste vriend moest hem naar het ziekenhuis brengen.... En blijkbaar zijn dit soort dingen vaker gebeurd op mijn school. In de laatste paar jaren zijn er 8 leerlingen overleden.. Als je dit soort verhalen op tv ziet is het zo ver weg dat het niet zo belangrijk lijkt. Maar als het opeens zo dichtbij komt is het zo vreemd en eng! Veel leraren kenden hem en waren nogal overstuur. In het 7de uur had de principal een announcement gedaan.

Volgende week is het Spirit week waar we elke dag een ander thema hebben en op vrijdag hebben we homecoming!

I'll talk to you soon!

Dani

Reacties

Reacties

Carla kotter

Wat is quaterback. En wat is homecoming?

Marijke

Heftig dan, zo'n jongen, toekomst weg, ook voor vrienden en familie. Komt inderdaad harder binnen dan 'van de tv' of uit een film !!! Goed dat er op school aandacht aan wordt gegeven !!

Danielle

Een quaterback is de belangrijkste jongen in een football team. Homecoming is een feest voor de hele school. Het is semi formal dus wel jurken maar niet lange jurken.

Lex

Jeetje. Just another day in Florida. Ben je erg geschrokken? Hoop van niet. Ben je al aan het nadenken over het maken van een film(pje) waarin je kunt laten zien hoe het allemaal in het echt is? (van schoolbus tot kerk, school etc. etc. etc. ) Lijkt me wel iets voor jou (mooi muziekje d'r onder). Hoe gaat je Spaans ondertussen?

Laura

Jeetje meis, heftig hoor. Als je maar zorgt dat jij altijd op de goede plek bent!! Wel grappig dat voor jou ook de tijd zo snel gaat. Voor je het weet is het alweer kerst. De pepernoten liggen hier trouwens alweer 3 weken in de schappen. Tja, je volgende blog in het Spaans?!! Hola guapa, que tal? XXX

danielle

Ik denk dat het wat heftiger overkwam dan ik bedoelde. Dinsdag had bijna niemand het meer over hem. Ja, het is best eng omdat het zo dichtbij komt maar het leven gaat wel gewoon door.

Ik heb het op het moment erg druk maar ik ga zo snel mogelijk een filmpje van mijn huis maken en daarna van mijn schooldag. In kerk ga ik niet filmen want dat lijkt me een beetje raar. Maar filmpjes komen er zeker aan!Spaans gaat goed, het is nog heel makkelijk tot nu toe! Gister hebben we de salsa geleerd tijdens spaans :)

Frederiek

He lieve dani,

Is dat je nieuwe naam in de states? Danielle bekt natuurlijk niet zo lekker in het Engels. Dat herken ik, Frederiek wordt ook al snel Fred, of Freddie.

Dank voor je leuke en lieve kaart. Dat was nog eens gezellig om te krijgen. Dat gebeurt niet vaak tegenwoordig. Ik krijg ongeveer alleen nog kaarten van oma Carla. Dacht dat het een generatie dingetje was, maar kennelijk toch niet:)

Het is heerlijk om al jouw enthousiaste verhalen te lezen. Echt super dat je het zo naar je zin hebt. En je regelt het allemaal ook eel goed voor jezelf; toch Spaans, toch chear leader, en hoe zit het met gitaarles, dat wilde je roch ook doen.

Moet alle you tube filmpjes nog zien, dat klikt niet lekker door met de Ipad.

Lieverd, dikke Kus en ENJOY !!

danielle

Hi Frederiek,

Ja dat is de naam die ik hier gebruik. Inderdaad omdat het niet zo lekker klinkt :)

Graag gedaan! Met gitaar ben ik nog niet zo bezig, ik heb wel online gekeken maar ik kan niet echt een goede leraar of school vinden. Maar ik ga zeker proberen om het voor mekaar te krijgen.

Dikke kus terug :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active